Kasmet organizacija Deutsche Umwelthilfe renka akiplėšiškiausią žaliojo smegenų plovimo atvejį. 2024 m. kandidatai:
“#UnterwegsNachBesser” (#vienkartinėsgeriau) – Nestlé kampanija
Įžūli, įžūli „Nestlé“: su tokiais šūkiais kaip „Manome, kad plastikas yra gerai: kai jo mažiau“, dabartinė bendrovės kampanija apsimeta, kad nenuilstamai siekia geresnio pasaulio ir aplinkosaugos. Vienas iš pagrindinių pasaulyje plastiko atliekų gamintojų žengia gudrų žingsnį. Remiantis jos pačios tvarumo ataskaita, „Nestlé“ pernai pagamino beveik 230 mlrd. vienkartinių pakuočių. Geriausias pavyzdys: gerai žinomos „Nespresso“ kavos kapsulės.
CO2 neutralus siuntimas su DHL GoGreen
Keliaujate lėktuvu po visą pasaulį ir visi esate neutralūs klimato atžvilgiu? „DHL GoGreen“ leidžia tai padaryti. Tiesa: ši paslauga taikoma tik laiškams, siuntoms ir paketams, bet vis dėlto: visiškas internetinio apsipirkimo ir vėlesnės grąžinimo manijos augimas taip pat yra ekologiškas – taigi jokios (aplinkosaugos) problemos. Be to, vartotojams geras jausmas praktiškai nemokamas. Kadangi vien Vokietijoje KIEKVIENĄ DIENĄ išsiunčiama 6,3 mln. siuntų, mums būtų įdomu sužinoti, kaip DHL pavyksta išsiųsti tiek siuntų be jokio žalingo poveikio klimatui?
“Capri-Sun” iš “Capri Sun GmbH”
„Capri-Sun“ taip pat įsitraukia į ekologiško gėrimo reklamą ir reklamuoja savo didelę, ekologišką ateities viziją: ‚tapti tvariausiu ir skaniausiu vaikišku gėrimu pasaulyje‘. Kaip visi žinome, dėl skonio galima diskutuoti, tačiau kalbant apie tvarumą, galioja aiškios taisyklės. Konkrečių planų, kaip bendrovė ketina išvengti maždaug 27 000 tonų vienkartinių atliekų, susidarančių dėl kasmet visame pasaulyje parduodamų 6 mlrd. gėrimų maišelių, kurie dažnai patenka į aplinką, nėra. Be to, gertuvės gaminamos iš naujos, o ne perdirbtos medžiagos.
„CO2 kompensuojamas mazutas“ iš AVIA
Įdomu, kaip AVIA paverčia klimatui kenksmingą mazutą ekologišku? Magiškas žodis yra „kompensavimo už klimato kaitą projektas“. Tačiau tikros magijos čia nerasite! Už nedidelį mokestį iškastinis kuras ir įsipareigojimas mūsų klimatui, atrodo, „Avia“ eina koja kojon. Ekologiškas šildymas naudojant iškastinį kurą neveikia, nepriklausomai nuo to, ar CO2 kompensuojamas bet kurioje pasaulio vietoje.
2024 m. nugalėtojais tapo Nestle.